Sugen på gratis öl?

Visst skulle jag gilla att få massvis av Jaipur, nog kan jag se lite nobel ut och inte skulle jag ha så mycket ut att Thornbridge använder mig som skyltdock under ett år framåt men det är ett stort problem, jag har inget instagram. Jag blir nästan lite sugen på att skaffa det bara för att kunna ha chansen. Jag Lord Karlström av Döbelnsgatan…. fast det är klart, Saint Petersburg, Chiron, Kipling, Tzara, Bracia och Tart är ju inte särkillt goda öl…. nja. Jag hoppar detta med instagram och låter någon av er ta hem titeln. Vem skulle vilja tvingas dricka Thornbridge under ett helt år? Inte jag i alla fall. (bara så ingen tror något annat, jag skulle älska att få vara Lord Faux men instagram, nja där går gränsen)
Thornbridge märke

Kommentera

