Packar inför London

Packar väska inför Londonresa, bubbelplast, öl, Karlströms MaltSnart dags, väskan är delvis packad. Okejdå, lite kalsonger ska jag stoppa ner i alla fall men mest är det öl som jag tar med över. Man kan säkerligen lätt få uppfattningen när man läser min blogg att jag bara intresserar mig för brittisk öl men så är inte fallet. Givetvis tar jag då med mig svensk öl och lämnar över som gåvor. Det gäller att sprida det goda ordet om våra svenska öl. Electric Nurse för att den är så god, Oppigård för att de är så stora. En flaska Jämtland för att jag älskar det bryggeriet. Frans Johan och Backen’s Mild är för att jag hoppas att få grotta ner mig i öltypen Mild och då är det roligt att ha med några svenska varianter. Jag har några till flaskor men jag ska faktiskt packa i lite kläder också. Sedan ska det vägas. Max 23 kg är inte mycket när det gäller öl.

Kommentera

