Dags att fira!!!

I torsdags blev det klart att Hästen tar sig tillbaka till Allsvenskan efter nästan 20 års frånvaro. 20 år av brustna drömmar, förtvivlade ögonblick, bittert betydelselösa Div. I matcher, och bara få, få stunder av nerv och dessa då oftast med ett bittert slut. Nu är det i alla fall över och jag har planerat att fira lite ikväll. Frågan är vad jag ska korka upp. Min äldsta Chimay är från 1999 så jag nöjer mig med en ’03. Sedan blir det nog en lagrad Fuller’s Vintage och till kaffet ikväll en Thomas Hardy’s Ale. Inleda kommer jag att göra med en Farmhouse Ale från Mystic.

Alla VI Som Älskar Hästen Klappar NU!!!!!
Alla VI Som Älskar Hästen Klappar NU!!!!!

Alla VI Som Älskar Hästen, Alla VI Som Älskar Hästen, Alla VI Som Älskar Hästen Klappar NU!!!!!

vita_hasten

P.s. 7-3 mot Piteå i sista matchen.

Kommentera

