6års jubileum

Det borde säkerligen ha firats lite bättre men allt annat kommer som vanligt ivägen. Har druckit en Fuller’s Old Winter Ale och Slottskällan Svart idag iallafall. Smugit efter med en Clynelish 12y och suttit och pysslat lite nu på kvällen. Tänkte bara lista min egna topp 6 lista bland mina inlägg de här senaste åren.

2007: Så rätt kan bli helt fel men vända igen
Så väldigt rätt jag hade, underbar ögonblicksbild för mig själv om hur ölbloggandet kunde te sig

2008: Tre versioner av Duvel
Underbart provningsögonblick, omsorgen som Åsa gjorde för att vi skulle få ölen, ölen i sig och så Duvel i sig

2009: Bäst bland de ljusa
Så ung och orutinerad jag känner mig i detta inlägget. Fast, egentligen är jag avundssjuk för tänk så mycket jag hade kvar att uppleva. Vilken tur att ölvärden verkligen är full av nyskapande människor.

2010: Carnegieprovning, ’06-’08-’10
Givetvis sätter jag upp en årgångsprovning på min toplista. Årgångsöl är något som intresserar mig

2011: Englands bästa bryggeri
Ägentligen skulle jag vilja sätta upp alla inläggen från Suffolk men jag ska ju välja ett. Valet föll på Alan THomsons ögon. (Hush, fråga inte mera)

2012: England nästa
Skulle kunna tro något annat men jag valde ut denna som representant för inläggen om Gröna Husets ölsällskaps 10-årsjubileum. Att stå i ett vägskäl, dricka god öl och spela Toad in the Hole är få förunnat.

2013: Fuller’s Past Masters
Att Ron Pattison kommenterar min blogg, say no more :-)

Kommentera

